Замовляючи доставку товару кур’єрською службою (Нова Пошта) – при отриманні обов’язково перевіряйте наявність всього товару згідно з Вашим замовленням, а також його зовнішній вигляд (цілісність заводської упаковки, фасадів і скляних елементів (дзеркал) на: сколи, тріщини, подряпини…)
Всі замовлення перевіряються нашими співробітниками, і співробітниками «Нова Пошта», при відправленні. Також всі посилки страхуються, і перевізник несе повну відповідальність за доставку посилки до Вас неушкодженою.
У разі пошкодження товару, або неповної комплектації – необхідно скласти акт (претензію) в присутності співробітника компанії перевізника. Обов’язково повідомте нам про те, що трапилося на будь-який номер телефону з розділу контакти. Якщо дефекти або неповна комплектація, були помічені пізніше, перевізник в компенсації може відмовити.
За допомогою доставки «Нова Пошта», Ви можете отримати товар у відділенні, в будь-якому місті України. Адресна доставка кур’єром Нова Пошта, здійснюється до під’їзду/воріт одержувача. Вартість доставки залежить від ваги і об’єма посилки і рахується по актуальним тарифам перевізника на момент відправлення.
Магазин не несе відповідальності за тарифікацію доставки товару Нової пошти.
Ознайомитись із вартістю доставки можна на сайті Нової пошти https://novaposhta.ua/delivery